فیلتر محصولات نمایش همه 10 نتیجه
مدل علفزن
قدرت
نوع موتور
حجم موتور
هر صفحه
خطا! بدون نظر!
فیلتر انتخاب شده
مرتب سازی بر اساس
فیلتر محصولات نمایش همه 10 نتیجه
مدل علفزن
قدرت
نوع موتور
حجم موتور
هر صفحه
خطا! بدون نظر!
فیلتر انتخاب شده

پمپ آب,موتور پمپ,پمپ آب کش,پمپ,پمپ آب دیزلی,موتور پمپ آب بنزینی

پمپ آب کشاورزی,

پمپ آب کشاورزی یکی از مهم ترین اختراعات بشر است. با اختراع پمپ، کشاورزی رونق بیشتری گرفت و کشاورزان توانستند در زمین هایی که از قناعت دور بودند نیز از طریق چاه های آب به تولید محصول بپردازند. پمپ آب کشاورزی در مدل ها و با سوخت های مختلفی در بازار موجود است که در ادامه به معرفی انواع آن ها پرداخته و سپس درباره مزایای آن ها و مخصوصا الکتروپمپ کشاورزی توضیح خواهیم داد.

انواع پمپ آب کشاورزی

پمپ آب کشاورزی با اختراع موتورهای دیزلی به وجود آمد. از موتور هایی با سوخت دیزل برای به چرخش در آوردن پمپ های آب و کشیدن آب از ته چاه ها استفاده شد. بدین ترتیب بود که کشاورزی شکلی مکانیزه به خود گرفت و به سمت پر محصول شدن گام برداشت. پس از زیاد شدن موتور های الکتریکی این الکتروپمپ کشاورزی بود که جای موتور های دیزل قدیمی را گرفت. الکتروپمپ کشاورزی با توجه به تفاوت زمین ها و چاه ها دارای انواع مختلفی است که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.
• الکتروپمپ کشاورزی معمولی (تک فاز) : این مدل پایه برای پمپ آب کشاورزی برقی است که در مصارف عادی کشاورزی و برای چاه های متوسط و استاندارد مناسب است.
• الکتروپمپ کشاورزی قوی (سه فاز) : این پمپ ها قدرت مکش و پرتاب آب بالایی دارند و برای چاه های عمیق مورد استفاده قرار می گیرند.

-موتور پمپ-پمپ آب برقی-پمپ آب دیزلی_پمپ آب بنزینی-موتور پمپ آب